Wilt u:

Meer ondernemen

Alle tijd in de groei van uw onderneming. Ideaal toch? Wij zorgen ervoor dat u niet meer hoeft na te denken over de boekhouding en administratie.  

Minder zorgen over de boekhouding

Voldoet mijn boekhouding aan alle wettelijke eisen? Geen zorgen, bij ons bent u zeker van een waterdichte boekhouding.

Meer winst uit de omzet

Meer winst uit de bestaande omzet. De droom van iedere onderneming. Wij zorgen dat u optimaal profiteert van alle regelingen en subsidies.


Herkent u zich hierin? Lees dan hoe we dit voor u realiseren.


Het nieuwe Boekhouden

1: Intakegesprek

Persoonlijke contact staat bij ons voorop. Daarom vinden wij het belangrijk persoonlijk kennis met u te maken. Wij komen graag bij u langs. Bij de eerste kennismaking nemen wij uw wensen en doelen door, waarop wij onze dienstverlening kunnen afstemmen.

2: Voorstel op maat

Aan de hand van de kennismaking brengen wij uw situatie in kaart en stemmen wij af welke dienstverlening u wenst en past bij uw ondernemingsvorm. Hierop baseren wij ons voorstel, zodat u precies weet welke diensten wij voor u kunnen leveren.

3: Inrichting klantdossier

Na acceptatie van het voorstel zullen wij uw klantdossier en administratie inrichten. U hoeft hier geen tijd aan te besteden, dit doen wij allemaal op de achtergrond, zodat u gewoon bezig kunt zijn met uw onderneming.

4: Verwerking boekhouding

Wij houden uw administratie altijd up to date. Dit doen wij volledig digitaal, zodat de kwaliteit en compleetheid van uw boekhouding altijd gegarandeerd is. De aanlevering van uw administratieve stukken is aan u, dit kan op papier in ordners of volledig digitaal.

5: Fiscale aangiftes en rapportages

Met een complete boekhouding kunnen wij tijdig en efficiënt uw fiscale aangiften verzorgen en tussentijdse rapportages, prognoses enzovoort. Wij stellen u op de hoogte welke aangiften er gedaan dienen te worden en stellen u in kennis van de financiële situatie.

6: Verslaggeving en advisering

Jaarlijks stellen wij een verslaggeving op maat voor u op. Dit kan een (verkorte) jaarrekening zijn, of een uitgebreid financieel verslag. Wij bespreken deze verslaggeving met u op vaste momenten gedurende het jaar, zodat we voor u snel kunnen bijschakelen waar nodig.

7: Verbetering en extra diensten

Wij houden alle veranderingen in de wetgeving in de gaten, daardoor weten wij precies waar wij u op moeten attenderen. Zijn er nieuwe (fiscale) regelingen? Ja? Dan stellen wij u direct op de hoogte. Zit u met andere vragen? Geen zorgen, wij lossen het voor u op.

Wat onze klanten zeggen

"Bervoets Administratie & Advies verzorgt mijn complete boekhouding. Dit geeft mij als ondernemer de rust die ik nodig heb om me volledig op het groeien van mijn bedrijf te richten"
"Al jaren een fijne samenwerking met Bervoets Administratie & Advies. We worden altijd snel geholpen met advies en hulp op boekhoudkundig en financieel gebied."
"Zeer tevreden over de service van Bervoets Administratie en Advies, ik kan altijd bellen en krijg direct een passend antwoord."
Rienk Nauta
Eigenaar RNS
"Bervoets Administratie & Advies is sinds onze start in 2017 een vertrouwde partner voor al onze boekhoudkundige en financiële beslommeringen. Een no-nonsens bedrijf waar je als persoon goed en snel te woord wordt gestaan. Daarnaast komen ze met frisse ideeën om onze boekhouding te automatiseren. Dit geeft ruimte om je bedrijf verder te ontplooien."
Jac Mol
Eigenaar JMPR
"Bervoets Administratie & Advies is al jaren onze vertrouwde partner voor al onze boekhoudkundige en financiële zaken. Als ik een vraag heb, dan bel ik ze en heb ik nog dezelfde dag een helder antwoord. Bij de uitbreiding van ons bedrijf zijn wij uitstekend geholpen en kregen duidelijke antwoorden op al onze vragen."

Meest gestelde vragen

Het enige wat u nog hoeft te doen is het verzamelen van uw facturen, (pin)bonnetjes en overige financiële gegevens. U kunt er voor kiezen om deze eenvoudig digitaal door te sturen naar uw boekhouding of in een ordner periodiek bij ons langs te brengen. 

Wij werken met de meest moderne software en zijn in onafhankelijk van een specifiek boekhoudpakket. Werkt u zelf al met een online boekhoudpakket? Geen probleem, wij kunnen hier ook vast een zeker mee overweg.

Nee, u hoeft niet alles op papier te bewaren. De eis is dat het goed wordt gedocumenteerd en duidelijk leesbaar is. Wel moet de boekhouding tenminste 7 jaar te worden bewaard, u kunt zich voorstellen dat dit erg veel documentatie is. Geen zorgen, wij kunnen alles digitaal voor uw bewaren en voldoen altijd aan de wettelijke bewaartermijn.

Onze stelregel is dat wij tenminste 1x per jaar rapporteren. Maar in veel gevallen kunnen wij uw administratie zo inrichten dat u 24/7 over up-to-date informatie beschikt.

Onze locatie kunt u hier vinden. Tevens zijn wij altijd bereikbaar via ons gebruikelijke e-mailadres.

Voor meer specifieke vragen kunt u contact met ons opnemen.

Start nu met het 
professionaliseren van uw boekhouding

Wij verzorgen uw volledige boekhouding, zodat u:

 

  • Alle tijd in uw  onderneming kunt steken.
  • Nooit meer zorgen heeft over de kwaliteit van uw boekhouding.
  • Meer winst uit uw omzet kunt halen.

 

Vertel ons uw doelen en wij maken een gericht plan voor u. Vraag snel een gratis demo gesprek aan. 

administratie opmeer